MIÉRT ÉRDEMES A GOOGLE ADWORDS RENDSZERÉN KERESZTÜL HIRDETNI

Csodás fajátékokat készít gyermekeknek, ezeket szeretné értékesíteni? Egy divatos fodrász szalont szeretne népszerűsíteni kifejezetten a környező területeken? Esetleg a legutóbb fejlesztett mobilalkalmazás letöltését szeretné növelni? Az AdWords széleskörű megoldást nyújt, bármilyen célközönségről, termékről vagy szolgáltatásról legyen is szó!

Képzelje el, hogy egy online aukción vesz részt a többi hasonló szolgáltatást vagy terméket kínáló felhasználóval. A tét a legjobb hely megszerzése a licit mértékét pedig Ön dönti el. Nem hangzik nagy ördöngösségnek, igaz? Bárcsak ennyire egyszerű lenne. Ahhoz, hogy hirdetése a top helyek egyikén, de legalább az első oldalon megjelenjen több tényezőnek kell megfelelni, főleg ha mindezt a lehető legjobb áron szeretnénk elérni. Ilyenkor jön jól valaki, aki valóban érti is a rendszer működését, képes bármennyit görnyedni a számítógép előtt és hosszú órákat tölteni azzal, hogy tökéletesen tisztában legyen a PPC (Pay-per-click) dinamikusan fejlődő világával.

Gyakorlatilag alig van olyan termék, szolgáltatás, amely ne lenne sikeres egy jól összerakott AdWords kampánnyal. Egy előzetes felmérés után ezt mi is könnyedén eldöntjük, hogy megéri-e belefogni, milyen eredmények várhatók és mekkora összeget érdemes befektetni a kezdésnél. A következő leírás alapján bárki könnyedén eldöntheti, hogy szeretne-e e hirdetni. Ezek után egy ingyenes találkozó keretében megbeszéljük a részleteket.

Az online világ elképesztő térnyerése okot ad arra, hogy vállalkozásunkat minél több embernek mutassuk meg, nem csak a hagyományos hirdetési módszerek segítségével. AdWords eltér a megszokott hirdetési eszközöktől. Segítségével egyszerűen meghatározhatjuk célközönségünket, majd a különböző beállításokon keresztül kizárólag azon személyeket érhetjük el, akik érdeklődnek szolgáltatásaink vagy termékeink iránt. Nem mindegy a költségek szempontjából sem.

A különbőző hirdetésformátumok és funkciók között bárki megtalálja a vállalkozásának megfelelő eszközöket, és személyreszabott kínálattal keresheti ügyfeleit.

Hirdetéseinket különböző hálózatokra, földrajzi területekre, eszközökre, témákra, felhasználókra, érdeklődési körökre célozhatjuk.

Egy Keresési kampányon keresztül azon felhasználókat célozzuk, akik konkrét kulcsszavakkal, keresési kifejezésekkel szeretnék megtalálni az adott terméket vagy éppen szolgáltatást. Itt arra ösztönözzük a keresést végzőt, hogy valamilyen meghatározott tevékenységet hajtson végre:

  • Érje el weboldalunkat
  • Hívja vállalkozásunkat
  • Töltse le alkalmazásunkat
  • Vásároljon termékünkből, szolgáltatásunkból

Egy úgynevezett Display típusú kampánnyal már más a helyzet. Itt leginkább egy általánosabb ismeretséget szeretnénk szerezni márkánknak, vállalkozásunknak. Hisz azon felhasználókat célozzuk, akik az általunk meghatározott témával, érdeklődési körrel, elhelyezéssel kapcsolatos oldalakon böngésznek. Cél a minél relevánsabb weboldal megtalálása, hogy a lehető legpontosabban érhessük el potenciális vevőinket.

Az egyik legnépszerűbb Display kampány típus segítségével azokat a felhasználókat tudjuk újra megcélozni, akik már jártak weboldalunkon, de még nem hajtottak végre semmilyen számunkra hasznos interakciót. Tehát szeretnénk őket visszacsábítani és vásárlásra/feliratkozásra bírni.

Az alap beállítások mellett lehetőségünk van extra információk elhelyezésére is a hirdetéseink mellet. Ez lehet egy telefonszám, egy jól hangzó frappáns kis kifejezés, bármelyik aloldalunk, saját alkalmazásunk elérhetősége vagy akár a vállalkozásunk elérhetősége. Mindezek nélkül hirdetésünk csak egy sok közül, mely nem biztos, hogy jó eredményeket tud felmutatni.

A legmegfelelőbb kampánytípus kiválasztása után pedig lehetőség van a konkrét költségek meghatározására is. Hisz Ön dönti el, hogy mekkora összeget szeretne hirdetéseire költeni. Fizethet akkor ha valaki rákattint hirdetésére, ha megnézi a videóját vagy ha megtekintette bannerét. Ajánlattételét egyénileg határozhatja meg vállalkozásának lehetőségeihez mérten.

Függetlenül attól, hogy milyen jellegű kampányt hozunk létre, minden esetben célozhatjuk hirdetéseinket mobil- vagy táblagépekre, illetve asztali- vagy hordozható eszközökre.

Ezek után ha úgy gondolja, hogy hátradőlhet és várhatja a hívásokat sajnos még mindig nincs jó hírem. Az eredmények nyomonkövetése, a beállítások, kulcsszavak, elhelyezések, egyéb funkciók, napi szintű elemzése és esetleges apró módosítása elengedhetetlen. Nélküle hiába van jól felépítve egy fiók, az eredmények valószínűleg messze az elvárt mögött járnak majd. De miért áldozná erre Ön a drága idejét, amikor mi itt vagyunk rá?

 

Bízza ránk vállalkozása hirdetését és keressen elérhetőségeink egyikén a részletekért!

Keressen minket elérhetőségeink egyikén +36 30 860 5336 és info@topklikk.hu