MIT ÉRTÜNK GOOGLE DISPLAY HIRDETÉSEK KEZELÉSE ALATT

A Google Display hálózatára célzott kampányok több szempontból lehetnek hasznosak egy vállalkozás számára. Egy kezdő vállalkozás célja lehet a márka ismeretség felépítése, melynek tökéletes kiegészítője egy ilyen jellegű kampány, illetve segítségével könnyedén elérhetőjük azon felhasználókat is, akik az általunk megadott elhelyezéseken (weboldalakon) böngésznek. Megjelenítheti hirdetését potenciális vásárlói kedvenc hír portálján, vagy az általuk látogatott blogok, fórumok oldalain. A rendszer párosítja az általunk megadott célzási módokat a webhely vagy mobilalkalmazás témájával és igyekszik minél többször megjeleníteni ott hirdetésünket. Ilyen célzási mód lehet egy általunk preferált konkrét weboldal URL címe, meghatározott témák vagy akár a felhasználók érdeklődési köre is.

A Display hálózaton már van arra lehetőség, hogy különböző képes vagy szöveges hirdetések formájában jelenítse meg üzenetét és ezáltal változatosabban képviselje vállalata arculatát. A költségek számítsa sem minden esetben kattintás alapon működik, előfordulhat, hogy bizonyos megjelenési szám után fizetne inkább, erre is van lehetőség. Ismét érdemes a lehetőségek alapján a legjobb ajánlattételi stratégiát kiválasztani.

Haladóbb beállítást igényel és előzetes adatgyűjtést az úgynevezett Remarketing kampány, mely célja, hogy azon felhasználókat érjük el, akik már egyszer kapcsolatba léptek webhelyünkkel. Ezáltal lehetőségünk nyílik arra, hogy megerősítsük vásárlási/feliratkozási céljukat.

 

Úgy gondolja, hogy vállalkozása számára ez lenne a tökéletes lehetőség? Keressen minket elérhetőségeink egyikén!