MIT ÉRTÜNK GOOGLE KERESÉSI HIRDETÉSEK KEZELÉSE ALATT

A Google Keresési (Google Search) hálózatára célzott kampányok alapvetően a Google keresőjében jelennek meg. Kulcsszavak segítségével jeleníthetjük meg hirdetéseinket az alapján, hogy a felhasználók mire keresnek az adott pillanatban. A kereső oldal alsó, illetve felső részén jeleníthejük meg hirdetéseinket, törekedve arra, hogy a lehető legjobb pozíciót érjük el minden esetben.

Egy keresési hálózatra célzott kampány tökéletes megoldás lehet azon felhasználóknak, akik valamilyen konkrét tevékenységet szeretnének elérni a hirdetéssel és nem csak márkaépítés a céljuk. A hirdetés minden esetben fontos, hogy ösztönözze a keresőt, ez lehet egy telefonhívás, mely már akár ajánlatkéréssel párosul, lehet a weboldal meglátogatása, átkattintással, vagy akár a vállalkozás konkrét elérhetőségének bemutatása egy személyes megkeresés céljából. A lényege, hogy a kereső célirányosan keres valamit, amire az Ön terméke vagy szolgáltatása a megoldás kulcsa.

A keresési hálózaton kizárólag szöveges hirdetések megjelenítésére van lehetőség, ezek funkciója viszont attól függően, hogy mi a vállalkozás célja eltérhet. Nem minden esetben fontos, hogy a weboldalra vigye a felhasználót, olykor az is elég ha a telefonszám vagy az alkalmazás letöltése lehetőség jelenik meg kiemelt helyen.

A számlázás minden esetben kattintási alapon működik. Tulajdonképpen ezért is nevezzük ezeket PPC (pay-per-click), tehát kattintás alapú fizetési rendszernek. A keresőben való megjelenés önmagában nem jár költséggel, de kattintás nélkül itt nem is oly egyszerű jó eredményeket elérni, hisz azzal azt sugalljuk a rendszernek, hogy hirdetésünk némileg feleslegesen jelent meg, nem releváns a keresési kifejezés vagy a felhasználó szempontjából.

 

Alig várja, hogy kipróbálhassa vállalata hogyan teljesít a Keresési hálózaton? Hívja telefonszámunkat, vagy írjon Nekünk!